lismamma.blogg.se

Sommar bröllop 2015

Det här med planering

Publicerad 2014-08-27 14:32:53 i Allmänt,

Hur lång tid tar det egentligen att planera ett bröllop?

Jag och min fästman tänkte först att vi skulle gifta oss sommaren 2016. Sedan började vi fundera lite.. Vi har ju tänkt att vår dotter Li skulle få ett syskon om ca 2år, vilket skulle innebära att antingen skulle vi ha en nyfödd bebis på bröllopet eller så är jag gravid. Dessutom så är jag föräldraledig tom februari, sen så är S ledig fram till augusti 2015. Vilket underlättar när man planerar ett bröllop. Så därför vart det sommaren 2015 som lät bäst.

Dock vet jag inte om tiden räcker till. Knappt ett år är det tillräckligt med tid att planera ett bröllop samtidigt som man har en 6mån bebis?
Idag har jag inhandlat en anteckningsbok som skall innehålla allt som har med bröllopet att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela