lismamma.blogg.se

Sommar bröllop 2015

Frieriet som taget ur en film.

Publicerad 2014-08-25 11:00:52 i Allmänt,

Det hela började egentligen 20 augusti 2013. Jag och min kära S hade vart tillsammans i drygt 1år, och hade sedan ca 2månader tillbaka fått reda på att vi väntade barn.
Den 20e augusti är min födelsedag, och med 22år fyllda så fick jag min födelsedag av S vilket var en resa till Venedig.
Eftersom att vi flyttade under sen hösten och jag var gravid så fick resan vänta till augusti 2014. Den 14e augusti reste vi iväg mot Venedig. Vi lämnade kvar vår 6mån dotter Li med farfar o farfars fru.
S hade bokat ett underbart hotell om hette La Gare Hotel. Han hade även bokat en super stor svuit! Vårt rum hade 2våningar?! När vi kom in väntade en stor bukett med röda rosor och champagne. Då gick han ned på ett knä o frågade: vill du gifta dig med mig?, jag snyftade fram: JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela